Home of luxury hairstyling

0 
0 

Verzending

Wat is de levertijd?

Alle bestellingen geplaatst op werkdagen voor 22:00 uur worden diezelfde dag verzonden. De volgende werkdag wordt het pakket bezorgd door pakketbezorger PostNL. Wij hebben een grote voorraad, waardoor wij een grote mate van leverbetrouwbaarheid kunnen garanderen. In enkele gevallen kan het zijn dat een product echter niet voorradig is.

Pakketbezorger PostNL heeft ook een grote mate van leverbetrouwbaarheid. Vrijwel alle pakketten zullen binnen 24 uur worden geleverd. In uitzonderlijke gevallen kan het voorkomen dat dit niet lukt. Kabooo.nl heeft hier helaas geen invloed op.

Werkwijze voor bestellingen met artikelen die niet voorradig zijn

Als blijkt dat één of meer artikelen van uw bestelling niet voorradig zijn, zorgen wij voor een deellevering. U ontvangt de niet- voorradige artikelen op een later moment. In sommige gevallen kiezen wij ervoor uw bestelling op een later moment ineens te verzenden. De levering kan dan enkele dagen vertragen. Mocht een product niet op voorraad zijn, dan wordt u per e-mail geïnformeerd over de te verwachten levertijd.

 Pakketbezorger PostNL

Zodra uw bestelling aan pakketbezorger PostNL is overhandigd wordt automatisch een e-mail verstuurd met hierin de gegevens om de zending te kunnen volgen. Kunt u het pakket niet op het aangegeven tijdstip in ontvangst nemen, dan laat de pakket bezorger een briefje achter in uw brievenbus. Hierop staan de contactgegevens van PostNL. Desgewenst wordt het pakket nogmaals bezorgd op het afgesproken tijdstip of bij een PostNL vestiging.

Buitenland

Ook leveren wij uit naar alle landen in Europa. Voor België hebben wij een speciale site www.kabooo.be, welke geheel op België ingericht is. Ook telefonisch zijn wij in België te bereiken op het nummer +32 38 80 84 162 en per mail op: klantenservice@kabooo.be.

Let op! We leveren Paul Mitchell uit aan diverse landen in Europa, uitgezonderd Duitsland.

Bezorgkosten binnen Nederland

Bij een minimum bestelbedrag van € 35,-- worden geen verzendkosten in rekening gebracht. Bij bestellingen tot €35,- rekenen wij € 3,45 verzendkosten per zending.

Pakket niet ontvangen?

Heeft u binnen drie werkdagen na ontvangst van onze verzend e-mail uw bestelling niet ontvangen, neemt u dan contact op met onze klantenservice. Zij zijn te bereiken op telefoonnummer: 0545-760062 (werkdagen van 09.00 uur tot 17.00 uur) of per e-mail: clientservice@kabooo.com. Wij starten dan een onderzoek naar de zending.

Service & Garantie & Retourneren Kabooo.nl

Algemene vragen of klachten

Voor vragen zijn wij telefonisch of per e-mail bereikbaar:
Telefoon: 0545-760062 (werkdagen van 09.00 uur tot 17.00 uur)
E-mail: clientservice@kabooo.com

Wat te doen bij een verkeerde levering?

Heeft u een verkeerde levering ontvangen, neemt u dan contact op met onze klantenservice via telefoonnummer: 0545-760062 (werkdagen van 09.00 uur tot 17.00 uur) E-mail: clientservice@kabooo.com. Onze medewerkers helpen u graag verder en lossen het probleem direct met u op.

Wat te doen bij een defect product binnen de garantie periode?

Op alle elektronische producten heeft u ten minste één jaar garantie. Stuur het defecte product retour met een kopie van uw factuur en het ingevulde retourformulier.

Stuur het product samen met de formulieren retour naar:

Kabooo
t.a.v. afdeling klantenservice
De Mors 7G
7151MX Eibergen
Nederland

Vergeet niet het pakket voldoende te frankeren! Retourzendingen die ongefrankeerd of onvoldoende gefrankeerd naar Kabooo.nl worden gestuurd, worden niet door ons geaccepteerd. Tevens raden wij u aan om het pakket te verzekeren. U bent namelijk zelf aansprakelijk voor de retourzending. Uw klacht wordt binnen 4 dagen na ontvangst in behandeling genomen en opgelost.